7 پروژه عمرانی شهر درچه به بهره برداری رسید – خبرگزاری سقف شیبدار | اخبار ایران و جهان

7 پروژه عمرانی شهر درچه به بهره برداری رسید - خبرگزاری سقف شیبدار | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار سقف شیبدار، مهران زینلیان صبح شنبه در آیین افتتاح هفت پروژه عمرانی و خدماتی شهرداری درچه اظهار کرد: به عنوان کسی که در جلسات استاندار و جلسات مختلف حضور داشتم شهادت می دهم که شهید جمهور آیت الله رییسی دغدغه مردم را داشتند و یقین می دانم اگر کسی غیر از ایشان بود بسیاری از پروژه هایی که امروز در استان اصفهان و کشور به بهره برداری رسیده یا در حال اجرا است، قطعاً اتفاق نمی افتاد.

وی افزود: با حمایت و پشتیبانی شهید جمهور آیت الله رییسی پروژه تامین آب اصفهان از دریای عمان رکورد بین المللی پنج کیلومتر در روز را زد و فاز اول آن به پایان رسید و فاز دوم این پروژه بزرگ آبی تا دریا آغاز شده است.

معاون عمرانی استاندار اصفهان با اشاره به سفر مقام معظم رهبری در سال 1380 به اصفهان بیان کرد: وی در میدان امام (ره) خطاب به مدیران با ناراحتی فرمودند که به چه علت پروژه های تامین آب اصفهان به سرانجام نرسیدند؟ که منظور ایشان پروژه بهشت آباد و کوهرنگ 3 بود که قبل از دولت سیزدهم در حد طرح بودند.

وی ادامه داد: در دولت سیزدهم و با حمایت های رییس جمهور با لحاظ تمام ملاحظات زیست محیطی این پروژه ها فعال شده است.

زینلیان گفت: در حوزه زیست محیطی با حمایت های شهید جمهور آیت الله رییسی در سفر دوم خود به اصفهان پروژه تصفیه گازوییلی پالایشگاه اصفهان افتتاح شد که میزان گوگرد را از 10 هزار به 10 PPM کاهش می دهد.

وی خاطرنشان کرد: پروژه های آبی و گردشگری که چندین سال زمین مانده بود در این سه سال احیا شد، همچنین کارخانه ریسباف که قرار بود مانند 13 کارخانه دیگر به عنوان تنها بازمانده میراث صنعتی نابود شود، به مردم بازگشت و قرار است به موزه منطقه ای اصفهان تبدیل شود.

گفتنی است با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان هفت پروژه عمرانی و خدماتی شهرداری درون با اعتبار 107 میلیارد تومان افتتاح شد و به بهره برداری رسید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "7 پروژه عمرانی شهر درچه به بهره برداری رسید – خبرگزاری سقف شیبدار | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "7 پروژه عمرانی شهر درچه به بهره برداری رسید – خبرگزاری سقف شیبدار | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.