امام خمینی کشور را به قطب قدرت در مقابل استکبار تبدیل کرد – خبرگزاری سقف شیبدار | اخبار ایران و جهان

امام خمینی کشور را به قطب قدرت در مقابل استکبار تبدیل کرد - خبرگزاری سقف شیبدار | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری سقف شیبدار، حجت الاسلام مهدی عابدی شامگاه یکشنبه در مراسم گرامیداشت ارتحال امام خمینی (ره) در جمع مردم تایباد اظهار کرد: امروز رهبر کبیر جمهوری اسلامی ایران، کشور را به یک قطب قدرت در مقابل سرکشان عالم تبدیل کرده است، امام به ایران عزت و آبرو بخشید و ایرانیان را در دنیا صاحب عزت کرد.

مسوول سابق نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در سپاه مشهد افزود: دوره شاه دوره نکبت و حقارت بود اما امام آمد و این حقارت را از بین برد، امام در نخستین روزهای انقلاب با کمال شجاعت انتخابات برگزار کرد و مردم هم به درخواست امام لبیک گفتند، از آن روز بیش از 40 انتخابات برگزار شده است.

افزایش توقع مردم از ریاست جمهوری از خدمات شهید رییسی بود

وی اضافه کرد: یکی از خدمات بزرگ رییس جمهور ما، افزایش توقع مردم از ریاست جمهوری بود، الگوی جدیدی از حکمرانی را ارایه داد و این الگو باید ادامه پیدا کند؛ ثبت نام های انتخابات فردا تمام است و شورای نگهبان از پس فردا کار را آغاز می کند و پس از ارایه نظرات این شورا، باید رییس جمهوری انتخاب کنیم که دنباله رو راه رییسی باشد.

عابدی تاکید کرد: این روزها برخی از تحریم صحبت می کنند، ما هم موافقیم اما رییسی هم مسیر حل تحریم را دنبال کرد و هم از تحریم فرصت ساخت و 9 هزار کارخانه تعطیل را فعال کرد، می گفت کشور را لنگ لبخند غربی ها نمی کنم. مذاکره برای مذاکره مفت آن گران است، آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان عریان پشت اسراییل 70 هزار مسلمان را در غزه به خون کشیدند، از آنها چه توقعی می شود داشت؟

غربگرا نبودن، خاصیت رییس جمهور شهید بود

مسوول سابق نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در سپاه مشهد گفت: آلمان، انگلیس و فرانسه برای ما کاری انجام نمی دهند، روزی به رییسی ما می گفتند شما را به سازمان ملل راه نمی دهند اما در همین سازمان جمعیتی بسیاری به احترام رییس جمهور شهید ما بلند شدند، ادامه راه امام به انتخاب رییس جمهور مردمی و ولایت مدار است.

وی تصریح کرد: خاصیت رییس جمهور ما این بود که غرب گرا نبود، ما در چند سال گذشته دو نوع مدیریت را تجربه کردیم، هشت سال مدیریتی که دنبال آمریکا بود تا مشکلات کشور را حل کند و سه سال مدیریتی که حاضر بود از خواب خود بگذرد تا همدردی با سیل زدگان کند و همراه مردم باشد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "امام خمینی کشور را به قطب قدرت در مقابل استکبار تبدیل کرد – خبرگزاری سقف شیبدار | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "امام خمینی کشور را به قطب قدرت در مقابل استکبار تبدیل کرد – خبرگزاری سقف شیبدار | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.