آتش سوزی 7 باب منزل مسکونی در رشت/ 2 آتش نشان مصدوم شدند – خبرگزاری سقف شیبدار | اخبار ایران و جهان

آتش سوزی 7 باب منزل مسکونی در رشت/ 2 آتش نشان مصدوم شدند - خبرگزاری سقف شیبدار | اخبار ایران و جهان

شهرام مومنی در گفت و گو با خبرنگار سقف شیبدار با اشاره به جزییات این حریق اظهار کرد: حادثه آتش سوزی چند باب منزل مسکونی بعد از ظهر پنجشنبه به مرکز فرماندهی آتش نشانی رشت اطلاع داده شد.

وی افزود: سریعاً بیش از 51 آتش نشان و افسر ارشد به وسیله 17 خودروی اطفایی، آبرسان و پشتیبان دستگاه تنفسی به محل حادثه واقع در جانبازان، بلوار امام رضا (ع) پشت ترمینال خط کناره اعزام شدند.

مومنی با تاکید بر اینکه دود و شعله های مهیب آتش در پشت بام چندین باب خانه ویلایی و دوبلکس مشاهده می شد، ادامه داد: یکپارچگی پشت بام های چوبی و بدون دیوار آتش بر و نفوذ آتش در شیروانی های چوبی و یکپارچه؛ تیم های عملیات آتش نشانان سریعاً با دسترسی به کانون های آتش از چندین طرف نسبت به مهار و پیشگیری از گسترش آتش سوزی اقدام کردند.

مومنی ضمن تاکید مجدد بر حجم بالای آتش، گرمای هوا، تجمع شهروندان در محل آتش سوزی گفت: در این عملیات جوانان بسیاری از همان منطقه یاریگر آتش نشانان بودند که کمال تقدیر را داریم.

وی با اشاره به اینکه علت حادثه در دست بررسی است، تصریح کرد: در این حادثه یک آتش نشان بواسطه دود گرفتگی راهی بیمارستان شد و حال عمومی اش خوب اعلام شده و پس از انجام آزمایشات مربوطه ترخیص خواهد شد و یک آتش نشان نیز از ناحیه دست آسیب دید که سرپایی مداوا و حالش خوب است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آتش سوزی 7 باب منزل مسکونی در رشت/ 2 آتش نشان مصدوم شدند – خبرگزاری سقف شیبدار | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آتش سوزی 7 باب منزل مسکونی در رشت/ 2 آتش نشان مصدوم شدند – خبرگزاری سقف شیبدار | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.