نقش فرهنگیان در افزایش مشارکت در انتخابات – خبرگزاری سقف شیبدار | اخبار ایران و جهان

نقش فرهنگیان در افزایش مشارکت در انتخابات - خبرگزاری سقف شیبدار | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار سقف شیبدار، علی اصغر فانی شامگاه یکشنبه در جمع شماری از اعضای ستاد فرهنگیان مسعود پزشکیان در زنجان، گفت: قشر فرهنگیان رسالت بیشتری نسبت به سایر اقشار در ترغیب شهروندان به مشارکت در انتخابات دارند چرا که فرهنگیان جزو گروه‌های مرجع جامعه و مورد اعتماد مردم هستند.

وی با بیان اینکه معلم در فرآیند آموزش و پرورش رکن اصلی است، بنابراین توسعه ایران در گرو رسیدگی به معلمان است، افزود: باید سهم آموزش و پرورش از بودجه عمومی کشور به میانگین جهانی برسد.

فانی به وعده‌های انتخاباتی مسعود پزشکیان در تبلیغات انتخاباتی اشاره کرد و ادامه داد: «هر معلم یک شغل و یک زندگی عزتمند» شعار مهم دیگر ما بوده و پزشکیان وعده ارتقای شأن و جایگاه معلمان و عدالت آموزشی را داده است.

این فعال سیاسی اصلاح طلب با تاکید بر لزوم اصلاح در رویکرد گزینشی و امنیتی در آموزش و پرورش، گفت: پزشکیان دنبال امنیت فرهنگی به جای فرهنگ امنیتی است؛ حراست باید مدافع و حافظ معلمان باشد.

فانی با تاکید بر لزوم حداکثری در پای صندوق‌های رأی، به تجربه اصلاح طلبان در قهر با صندوق‌های رأی اشاره کرد و افزود: تجربه ثابت کرده قهر با صندوق رأی به نفع اصلاح طلبان نبوده است بنابراین در انتخابات باید شرکت کنیم و تلاشمان بالا رفتن میزان مشارکت باشد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقش فرهنگیان در افزایش مشارکت در انتخابات – خبرگزاری سقف شیبدار | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقش فرهنگیان در افزایش مشارکت در انتخابات – خبرگزاری سقف شیبدار | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.