کاندیداها در مناظره شفاف و توانمند ظاهر شوند – خبرگزاری سقف شیبدار | اخبار ایران و جهان

کاندیداها در مناظره شفاف و توانمند ظاهر شوند - خبرگزاری سقف شیبدار | اخبار ایران و جهان

حجت‌الاسلام غلامرضا صبری در گفت‌وگو با خبرنگار سقف شیبدار، اظهار کرد: با توجه به اینکه انتخابات ریاست جمهوری به دور دوم کشیده شده، از امشب مناظره‌ها فضای خوبی را برای آشنایی بیشتر مردم با برنامه‌ها و دیدگاه‌های هر ۲ کاندیدا فراهم می‌آورد تا در نهایی این اقدام به انتخاب اصلح در ۱۵ تیرماه منجر شود.

وی تصریح کرد: به دور از رفتارهای تخریبی و یا اهانت‌آمیز، شایسته است کاندیداها منطبق بر خواسته و مطالبه مردم برنامه‌های خود را در حوزه اقتصادی، بهبود معیشت مردم، تقویت فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی و دیدگاه‌های سیاسی مطرح کرده تا روشنگری بیشتری در این زمینه انجام شود.

رئیس شورای ائتلاف جبهه انقلاب اسلامی استان اردبیل گفت: در روزهای اخیر شاهد برخی اقدامات نامتعارف و نامطلوب از سوی فعالان فضای مجازی بودیم که در هر ۲ طیف سعی کرده بودند دیدگاه‌هایی را مطرح کرده و مردم را ناامید کنند که امیدواریم فضای یأس و ناامیدی تبدیل به شادی، طراوت و نشاط بیشتر در آستانه مرحله دوم انتخابات شود.

حجت‌الاسلام صبری افزود: جبهه انقلاب در کنار حمایت از کاندیدای اصلح، تلاش می‌کند تا به تقویت جریان انقلابی و ارزشی کمک کرده و در حقیقت به استمرار دولت شهید آیت‌الله رئیسی با قوت و قدرت کمک کرده و زمینه و بستر حل مشکلات و موانع را برطرف کنند.

رئیس شورای ائتلاف جبهه انقلاب اسلامی استان اردبیل خاطرنشان کرد: ما نباید عقب‌گردی را به دهه‌های گذشته داشته باشیم بلکه در اقدام رو به جلو باید رئیس جمهور منتخب مردم با قوت و قدرت ناشی از آرای بالای مردم بتواند در صحنه‌های داخلی و بین‌المللی شایسته و مطلوب عمل کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کاندیداها در مناظره شفاف و توانمند ظاهر شوند – خبرگزاری سقف شیبدار | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کاندیداها در مناظره شفاف و توانمند ظاهر شوند – خبرگزاری سقف شیبدار | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.