آیین تجلیل از پیر غلامان و خادمان حسینی در لامرد برگزار شد – خبرگزاری سقف شیبدار | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار سقف شیبدار، مراسم باشکوه و معنوی تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی شامگاه چهارشنبه به همت کانون مداحان، اداره کل تبلیغات اسلامی فارس، بسیج کانون مداحان، شورای هیئات مذهبی و قرارگاه فرهنگی نمازجمعه لامرد برگزار شد.

در این مراسم ابتدا حجت الاسلام جواد آزاد در خصوص ایام محرم و عزاداری اباعبدالله و سپس برگزاری دور دوم انتخابات سخنرانی کرد و سپس سیدجلیل احمدی مسؤول آموزش کانون مداحان استان فارس دقایقی پیرامون موضوع بهداشت حنجره اشاره کرد و گفت: باید برای مداحی، صدا و حنجره را آماده کرد و قاعده اوج و فرود و صعود را رعایت کرد.

در ادامه حجت الاسلام سیدمحمود هاشمی دقایقی به ذکر مصائب اهل‌بیت عصمت و طهارت پرداخت و سرهنگ لشکری فرمانده انتظامی لامرد نیز پیرامون برگزاری عزاداری سیدالشهدا و رعایت امنیت روانی، اجتماع و همچنین باید و نبایدهای امنیتی سخنانی کوتاه را بیان کرد.

حجت الاسلام محمدجواد آزاد امام جمعه لامرد، اعضای شورای تأمین و دیگر مسؤولین و خادمین اهل‌بیت عصمت و طهارت نیز در مراسم پیر غلامان و خادمان حسینی حضور داشتند.

در ادامه این آئین ۱۲ نفر از مداحان و پیر غلامان حسینی شهرستان لامرد تجلیل شدند.

آیین تجلیل از پیر غلامان و خادمان حسینی در لامرد برگزار شد

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آیین تجلیل از پیر غلامان و خادمان حسینی در لامرد برگزار شد – خبرگزاری سقف شیبدار | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آیین تجلیل از پیر غلامان و خادمان حسینی در لامرد برگزار شد – خبرگزاری سقف شیبدار | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.