انتشار نتایج ارزیابی عملکرد مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران در سال ۱۴۰۲

معاون شهردار تهران خبر داد:

انتشار نتایج ارزیابی عملکرد مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران در سال ۱۴۰۲

معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران از انتشار نتایج ارزیابی عملکرد مناطق ۲۲گانه شهرداری تهران در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری سقف شیبدار، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران، مجید باقری با اعلام این خبر اظهارداشت: ارزیابی عملکرد مناطق ۲۲گانه در سال ۱۴۰۲ با مشارکت همه ذینفعان انجام و گزارش‌های مرتبط تدوین و نهایی شده است.

وی، از توجه ویژه به چهار رویکرد تحولی مورد تأکید شهردار تهران در بازنگری شاخص‌های ارزیابی خبر داد و گفت: در این دوره، همه شاخص‌های ارزیابی با مشارکت ارزیابی‌شوندگان (مناطق ۲۲ گانه) و ارزیابی‌کنندگان از طریق برگزاری کمیته‌های تخصصی و تبادل نظرات، مورد بازنگری قرار گرفت.

باقری، بهبود فرآیند ارزیابی عملکرد را یکی از مهمترین اهداف دفتر پایش برنامه، کنترل پروژه و ارزیابی عملکرد در انجام این اقدام دانست و افزود: ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۲ مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران با رویکردی جامع نگر و با استفاده از ۵۰ شاخص کلیدی عملکرد و در چهار محور تحولی «تحول درون‌زا»، «تحول سخت‌افزاری و کالبدی»، «تحول نرم‌افزاری و روحی» و «تحول فناورانه و دانش بنیان» انجام شده که گزارش تفصیلی و ریز داده‌های شاخص‌ها به همراه زیرشاخص‌ها و نحوه ارزیابی در اختیار مناطق قرار می‌گیرد.

وی با تأکید بر اهمیت نظرات شهروندان در خصوص خدمات ارائه شده توسط شهرداری تهران افزود: سنجش میزان رضایت شهروندان تهرانی از این خدمات نیز در دستورکار دفتر پایش برنامه، کنترل پروژه و ارزیابی عملکرد قرار دارد که با محوریت مرکز ارتباطات و امور بین الملل در مرحله انجام است و خروجی‌های به دست آمده به مدیریت هر منطقه اعلام و از نتایج آن در تحلیل وضعیت عملکرد منطقه استفاده خواهد شد.

معاون شهردار تهران تصریح کرد: از شهرداری‌های مناطق انتظار می‌رود با تجزیه و تحلیل نتایج ارزیابی در نشست‌های کارشناسی، تخصصی و مدیریتی، شاخص‌هایی که منطقه در آن‌ها دارای عملکرد متوسط و پایین‌تر از متوسط هستند را مورد مداقه قرارداده و راهکارهای بهبود مستمر در فرایندهای کاری را بررسی و برنامه‌های لازم برای بهبود وضعیت شاخص‌ها را با همکاری دفتر پایش برنامه، کنترل پروژه و ارزیابی عملکرد ارائه و اجرا نمایند.

به گفته باقری، نتایج ارزیابی عملکرد مناطق ۲۲ گانه در دوره مدیریت شهری اخیر جمع‌بندی شده و قرار است در نشستی با حضور شهردار تهران از تلاش‌های همکاران و مدیرانی که در دوره ارزیابی، حائز عملکرد مناسب و جزو مناطق دارای عملکرد برتر بوده‌اند؛ تقدیر به عمل آید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "انتشار نتایج ارزیابی عملکرد مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران در سال ۱۴۰۲" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "انتشار نتایج ارزیابی عملکرد مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران در سال ۱۴۰۲"، کلیک کنید.