فرصت تاریخی برای آتالانتا و گاسپرینی

فرصت تاریخی برای آتالانتا و گاسپرینی

سرمربی آتالانتا قبل از رویارویی با رئال مادرید در سوپرجام اروپا به ستایش از حریف پرداخت و آنها را بهترین تیم جهان دانست.

به گزارش سقف شیبدار، رئال مادرید و آتالانتا سوپرجام اروپا را برگزار خواهند کرد. رئال و آتالانتا فصل قبل به ترتیب قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا را کسب کردند و چهارشنبه‌شب در سوپرجام اروپا به مصاف هم خواهند رفت.

به نوشته مدیاست، گاسپرینی قبل از این بازی حساس به ستایش از رئال مادرید پرداخت و اعتراف کرد که شاگردان آنچلوتی بهترین تیم در جهان‌اند. سرمربی آتالانتا گفت: این یک فرصت بسیار بزرگ و تاریخی برای باشگاه آتالانتاست. این بازی برای من و همچنین باشگاه آتالانتا یک اتفاق خاص است؛ چرا که قرار است برابر بهترین و موفق‌ترین تیم جهان به میدان برویم.

او ادامه داد: باعث افتخار ماست که برابر رئال مادرید به میدان می‌رویم و قطعا بازی سختی را پیش رو داریم. شاید این برای ما بهترین لحظه ممکن باشد.

هم رئال مادرید و هم آتالانتا در فینال برابر نمایندگان آلمان به پیروزی دست پیدا کردند. رئال توانست بوروسیا دورتموند را شکست دهد. آتالانتا هم نخستین شکست فصل لورکوزن را رقم زد و توانست با سه گل این تیم را برده و جام قهرمانی را در لیگ اروپا بالای سر ببرد.

پایان خبر سقف شیبدار

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "فرصت تاریخی برای آتالانتا و گاسپرینی" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "فرصت تاریخی برای آتالانتا و گاسپرینی"، کلیک کنید.