شبکه توسعه جهانی زنان ۸۱۱ عضو از شهرهای مختلف آسیایی دارد

شبکه توسعه جهانی زنان ۸۱۱ عضو از شهرهای مختلف آسیایی دارد

سقف شیبدار/لرستان نماینده زنان، جوانان و خانواده مجمع شهرداران آسیایی گفت: شبکه توسعه جهانی زنان ۸۱۱ عضو از شهرهای مختلف آسیایی دارد و هدفش این است که بانوان تاثیرگذار را در حوزه‌های مختلف شناسایی کند و در کنار هم شبکه‌سازی کنند و با هم ارتباط بگیرند و در کنفرانس‌ها، نشست‌های علمی تبادل تجربیات و کارهای مشترک انجام شود.

لادن رنجبر حقیقی شامگاه سه‌شنبه، ششم شهریورماه در حاشیه اولین نشست بانوان لرستان و شبکه توسعه جهانی که با همت شهرداری خرم‌آباد که در سالن جلسات اتاق بازرگانی خرم‌آباد برگزار شد، در گفت‌و گو با سقف شیبدار، بیان کرد: در این جلسه جمع شدیم در مورد شایستگی، توانمندی‌های زنان لرستان حرف بزنیم، صحبت کنیم و بپردازیم و نتیجه‌ای از این نشست گرفتم این بود که زنان لرستان نیاز به آموزش ندارند بلکه نیاز به هدفگذاری و هدفمندکردن همدیگر داریم و باید یک سری ظرفیت‌شناسی و شبکه‌سازی کردن انجام شود.

وی گفت: باید زنان لرستان به صورت زنانه و در کنار هم پشت خرم‌آباد حرکت کنند و پیش روند و امروز خرم‌آباد در جایگاه درست خودش قرار گرفته است.

نماینده زنان، جوانان و خانواده مجمع شهرداران آسیایی اضافه کرد: شبکه توسعه جهانی زنان شبکه‌ای متشکل از سازمان‌های بین‌المللی دولتی و غیر دولتی و NGOهاست و زنان تاثیرگذار در سطح کشورهای مختلف است.

رنجبر حقیقی اظهار کرد: شبکه توسعه جهانی زنان ۸۱۱ عضو از شهرهای مختلف آسیایی دارد و هدفش این است که بانوان تاثیرگذار را در حوزه‌های مختلف شناسایی کند و در کنار هم شبکه‌سازی کنند و با هم ارتباط بگیرند و در کنفرانس‌ها، نشست‌های علمی تبادل تجربیات و کارهای مشترک انجام شود.

وی گفت:هدف از این نشست‌ها بتوانیم عضویت در شبکه توسعه جهانی را از زنان لرستان شروع کنیم چون واقعا شایستگی و ظرفیت دارند که در شبکه حضور داشته باشند.

نماینده زنان، جوانان و خانواده مجمع شهرداران آسیایی خاطرنشان کرد: امیدوارم این نشست‌ها استمرار داشته و هدفگذارتر باشند و بتوانیم ارائه برنامه و راهکار دهیم.

رنجبر حقیقی بیان کرد: نشست شبکه توسعه جهانی زنان اولین نشست در کشور و به میزبانی خرم‌آباد برگزار شد.

پایان خبر سقف شیبدار 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شبکه توسعه جهانی زنان ۸۱۱ عضو از شهرهای مختلف آسیایی دارد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شبکه توسعه جهانی زنان ۸۱۱ عضو از شهرهای مختلف آسیایی دارد"، کلیک کنید.