استان سمنان ۱۲۰۰ تعاونی دارد/ افتتاح ۷ تعاونی با ۱۵۰ اشتغال – خبرگزاری سقف شیبدار | اخبار ایران و جهان

استان سمنان ۱۲۰۰ تعاونی دارد/ افتتاح ۷ تعاونی با ۱۵۰ اشتغال - خبرگزاری سقف شیبدار | اخبار ایران و جهان

علی نورانی در گفت‌وگو با خبرنگار سقف شیبدار، ضمن اشاره به فعالیت‌های تعاونی و مشارکت‌های مردمی در اقتصاد استان سمنان بیان کرد: در مجموع یک هزار و ۲۰۰ تعاونی در بخش‌های مختلف تولیدی، خدماتی، آموزشی و … در سراسر استان به ثبت رسیده است.

وی با بیان اینکه این تعاونی‌ها نقش مهمی در اقتصاد و اشتغال استان سمنان دارند، افزود: تعاونی‌ها در استان برای ۱۶ هزار نفر اشتغال ایجاد کرده‌اند.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان سمنان از برگزاری مراسم تقدیر از تعاونی‌های برتر استان مانند سنوات گذشته در استانداری خبر داد و گفت: در این مراسم ۱۶ تعاونی برتر در استان مورد قدردانی قرار گرفتند.

نورانی با بیان اینکه این تعاونی‌ها در زمینه حفاری معدنی، تهیه و توزیع لوازم نجاری، ارائه خدمات در بخش‌های مهندسی و … فعالیت می‌کردند، بیان کرد: هشت تعاونی از ۱۶ تعاونی مورد تقدیر قرار گرفته، به عنوان تعاونی‌های برتر استان برگزیده شدند.

وی با بیان اینکه یک تعاونی نیز شایسته تقدیر ملی شناخته شد، تاکید کرد: این تعاونی که در زمینه دانش بنیان و سرویس‌های نرم افزاری فعالیت دارد، برای تقدیر از تعاونی‌های سراسر کشور معرفی خواهد شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان با بیان اینکه تعاونی‌ها توانسته‌اند اهداف مورد نظر را محقق کنند، بیان کرد: تعاونی‌ها نقش مهمی در اقتصاد استان سمنان دارند.

نورانی با اشاره به فعالیت تعاونی‌های جدید در هفته تعاون امسال خبر داد و تاکید کرد: هفت شرکت تعاونی با سرمایه گذاری بیش از ۱۸۳ میلیارد تومان و با ظرفیت اشتغال ۱۵۰ نفر در استان سمنان افتتاح شدند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "استان سمنان ۱۲۰۰ تعاونی دارد/ افتتاح ۷ تعاونی با ۱۵۰ اشتغال – خبرگزاری سقف شیبدار | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "استان سمنان ۱۲۰۰ تعاونی دارد/ افتتاح ۷ تعاونی با ۱۵۰ اشتغال – خبرگزاری سقف شیبدار | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.