پیش بینی وضعیت جوی دریایی و دمایی‌استان هرمزگان در ۲۴ ساعت آینده – خبرگزاری سقف شیبدار | اخبار ایران و جهان

پیش بینی وضعیت جوی دریایی و دمایی‌استان هرمزگان در ۲۴ ساعت آینده - خبرگزاری سقف شیبدار | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری سقف شیبدار، بر اساس اطلاعیه اداره کل هواشناسی هرمزگان طی روز سه شنبه بیست و هفتم شهریورماه ۱۴۰۳ در ساعات ابتدایی صبح در سواحل و جزایر، مه رقیق صبحگاهی و در طول روز وزش باد پیش بینی می‌شود.

در ساعات بعدازظهر نیز ناپایداری جوی در ارتفاعات و برخی نقاط غربی و مرکزی استان و محدوده تنگه هرمز مورد انتظار است.

امروز در ساعات ابتدایی صبح در سواحل و جزایر مه رقیق صبحگاهی و در شرق تنگه هرمز، وزش بادهای جنوب شرقی پیش بینی می‌شود.

در ساعات بعدازظهر نیز در ارتفاعات و برخی نقاط غربی و مرکزی استان و محدوده تنگه هرمز رشد ابرهای همرفتی، رگبار پراکنده باران و رعد و برق و در نقاطی که شرایط بارشی مهیا نیست، تند باد لحظه‌ای و خیزش گردوخاک مورد انتظار است.

توصیه می‌شود از صعود به ارتفاعات و قرارگیری در حریم و بستر رودخانه‌های فصلی خودداری شود.

غرب دریای عمان و شرق تنگه هرمز در ساعات صبح با وزش بادهای جنوب شرقی متلاطم پیش بینی می‌شود و با وزش بادهای جنوب غربی تا شمال غربی در ساعات بعدازظهر تنگه هرمز کمی مواج خواهد شد. توصیه می‌شود تردد شناورها بویژه شناورهای سبک و صیادی با احتیاط لازم صورت گیرد.

به لحاظ دمایی، طی امروز نوسانات دمایی تغییر چندانی نخواهد داشت و از فردا تا پایان هفته جاری، افزایش ۱ تا ۳ درجه‌ای دمای بیشینه مورد انتظار است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پیش بینی وضعیت جوی دریایی و دمایی‌استان هرمزگان در ۲۴ ساعت آینده – خبرگزاری سقف شیبدار | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پیش بینی وضعیت جوی دریایی و دمایی‌استان هرمزگان در ۲۴ ساعت آینده – خبرگزاری سقف شیبدار | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.